Sunday, May 4, 2014

Samsung Galaxy S4 (GT -I9500) Android 4.3 XXUEMJ5 Stock Firmware Root လုပ္နည္း

ဒီ Root လုပ္နည္းဟာ Samsung Galaxy S4 (GT -I9500) Android 4.3 XXUEMJ5 Stock Firmware အတြက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။ အျခား Samsung Galaxy S4 (GT -I9500) Android 4.3 Stock Firmware မ်ားကို ဒီနည္းအတိုင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ေပမယ့္ Error မ်ားရွိလာႏိုင္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ အားမေပးပါဘူး။

လိုအပ္ေသာ File မ်ား Download လုပ္ရန္
---------------------------------------------------------
1: Download Samsung USB Driver:
http://d-h.st/QpJ

2: Download Odin307.zip
http://d-h.st/SdH

3: Download CF-Auto-Root-ja3g-ja3gxx-gti9500.zip:
http://download.chainfire.eu/326/CF-Root1/CF-Auto-Root-ja3g-ja3gxx-gti9500.zip?retrieve_file=1

Computer တြင္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ရန္
----------------------------------------------------
1: Computer မွာ Samsung USB Driver Install လုပ္မထားရေသးရင္ Install လုပ္ေပးပါ။
1: Odin307.zip ကို Extract လုပ္ၿပီး Odin307.exe ကို Run ပါ။
2: CF-Auto-Root-ja3g-ja3gxx-gti9500.zip ကို Desktop ေပၚမွာ Extract ျပဳလုပ္ၿပီး အဲဒီထဲက .tar.md5 ထည့္ေပးထားပါ။

ဖုန္းတြင္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ရန္
-------------------------------------------
1: Battery 60% ရိွရန္လိုအပ္ပါတယ္။
2: USB Debugging Mode ကို On ထားပါ။
3: Download Mode သို႔ ဝင္ရန္ ဖုန္းကိုပါဝါပိတ္ၿပီး (Vol Down + Home + Power) ခလုတ္သံုးခုကို တစ္ၿပိဳင္တည္းႏိွပ္ပါ။ Warning Screen ေပၚလာရင္ (Vol Up) ကို တစ္ခ်က္ဆက္ႏိွပ္ပါ။

Root စတင္လုပ္ေဆာင္ရန္
----------------------------
1: Download mode ဝင္ေနေသာဖုန္းအား USB Cable ကို အသံုးျပဳ၍ Computer ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ပါ။
2: ID:COM Box မွာ အေရာင္းသမ္းလာရင္ Auto Reboot ႏွင့္ Fast Reset Time ကို အမွန္ျခစ္ေပးၿပီး Start ကို ႏိွပ္ပါ။
4: ID:COM Box မွာ PASS!!! ျပရင္ ဖုန္းကပါဝါပိတ္ၿပီး ျပန္တက္လာပါလိမ့္မယ္။
5: ပံုမွန္အေနအထား ျပန္ေရာက္ရင္ USB Cable ကို ျဖဳတ္ႏိုင္ပါၿပီ။

ဒါဆိုရင္ Samsung Galaxy S4 (GT -I9500) Stock Android 4.3 XXUEMJ5 Firmware ကို Root လုပ္ျခင္း ၿပီးဆံုးပါၿပီ။

©1 Mobile Coener

No comments:

Post a Comment